Ungdomsmottagningen :S

Hej!
Gissa vad jag och Frida var tvugna att gå efter skolan? Jo, till ungdomsmottagningen! Det var helt hemskt, vi vågade knappt gå in i porten :S... Tillslut vågade vi trycka på porttelefonen och dem släppte in oss... 


Efter några djupa andetag  lyckades vi ta oss in i byggnaden och hela vägen upp för trappan och fram till dörren. Vi gick in och möttes av en hel armé av små, typ 6:or som hade fickorna fulla av kondomer :S... Kanske var ett litet bus på gång? Jag menar vem packar fickorna fulla av kondomer om man inte ska typ blåsa upp dem till ballonger och sälja till småglin ^^.


Aja, efter vårt lilla "ärende" gick vi lättade därifrån. Ja, vi nästan sprang emot utgången för att slippa slösa 1 sekund därinne.
Vet ni vad pinsamt föresten! Vi mötte Paulas mamma alldeles när vi kom ut. Hon ba "Hej!", som om det vore helt normalt att jag och Frida är inne på ungdomsmottagningen? Aja, hoppas att hon glömmer det hon såg XD.
Okej, ni undrar säkert vad ärendet var? Det är tyvärr privat... :P Ingen av oss är iaf gravida, så den punkten kan ni stryka från "eran lista"... XD

//Astri

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha ja, förstår att det e lite förvirrande, men det finns två Lisor! Har ni lagt märke till vilka det är Elvira hänger med? En av dem är jag, Lisa, och en av dem är den andra lisa :P Haha!

2009-01-20 @ 11:51:24
URL: http://liseen95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0