tomtedräckt på rektorns kontor

Hej!
Jag är sjuk som alla säkert anade...
Men jag kan berätta lite om den roliga fredagen innan jag gick hem för att jag mådde dåligt...

Vi gick föbi rektorns kontor, och gissa vad vi hittade??
En röd tomtedräckt! Vi trodde inte våra ögn. Vad i hela friden gör en tomtedräckt på rektons kontor?? Vad skulle rektorn med den till??? Julen var ju över för typ 2 veckor sedan... Kanske rektorn är den "riktiga jultomten"... ;) Aja, det är inte varje dag man hittar en tomtedräckt på rektorns kontor...


Vi hade lite "matkrig" i matsalen också. Eller ska man kalla det matkrig? Vi sattte iaf på allt från mozarella bitar till tax till potatisar på gafflar och sköt iväg. Ungeför som  kanoner. Det var skit kul, det flög potatisar och laxbitar över hela matsalen. Fast dem flesta flög bara upp i lampan ovanför oss, och om vi hade otur flög dem rakt ner på min mobil :'( ...


//Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0