Tröstar Sara

Hello!
Idag var jag lite dum mot Sara. Lr hon ville vara med sina kompisar men jag tvingade hem henne för en helt onödig sak. Sara fick damp och jag fick skuldkänslor. Så fort Sara kom hem låste hon in sig på sitt rum. Jag fick då en idé att gottgöra henne med! Sara älskar ju kokosbollar, right? Vad passar du bättre än att göra kokosbollar till henne?
Jag gjorde kokosbollar och medan jag stod där och rollade bollarna fick jag plötsligt en idé! Jag kunde ju göra skulpturer av degen!
Det började med att jag rullade en massa små bollar och gjorde ett hjärta. Sedan gjorde jag en snögubbe, med hatt och morotsnäsa XD.
Här är lite bilder på mitt stora verk! Sara blev jätte glad när hon väl kom ut ur rummet (efter typ 1 h)...
Jag är bara bäst på att göra min syster på bra humör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0