Kladdkakor med fina former :)


 
Oj, jag hade skrivit ett litet inlägg igår med dom här bilderna, men det kom visst inte fram så jag skriver nånting nytt. Nu är det morgon. Duktigt av mig att skriva på morgonen va :). Men det är bara för att jag har blivit så snabb... Ibland är jag liksom klar på typ en halvtimme, fast jag har en halvtimme kvar. Men det är bara skönt i alla fall. Igår var jag på Twilight med Paula, Astri och Amanda. Paula och jag såg den för andra gången, men för Amanda och Astri var det första. Jag tror att Astri tyckte om den i alla fall, men Amanda och Paula sprang iväg hem igen eftersom vi höll på och tog en massa foton i den tomma biosalongen... Men de flesta av våra foton blev jättebra - allt från att Astri ligger på en stolsrad i den tomma bionsalongen och kastar popcorn i luften till att jag står mellan benen på två statyer och posar :P.


Jag tänkte att det var så länge sen vi hade nån tisdagsmat, så här är några kladdkakor med fina former som jag gjorde för ett tag sen. Ni ser väl vad de föreställer? ^^ Fast den andra bilden har fel sida uppvänd..


//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0