Birthday <33

Hello!

Snart kommer alla hem till mig för att jag ska fira min födelsedag! Egentligen fyller jag år i Juli, men ingen är ju hemma då så jag passar på att fira nu ist... Det kommer komma 8 personer, vi blir alltså 10 tsm med Sara och mig. Ni kanske tycker att det verkar jobbigt att behöva fira sin födelsedag samtidigt som sin tvillingsyster hela tiden? Sanningen är att det faktiskt är väldigt roligt. Jag har liksom aldrig haft en dag som bara har varit ägnad för mig, jag har alltid tvingats dela den med min störande, taskiga, självupptagna men ändå otroligt underbara syster. Det minsta jag kan göra på hennes födelsedag är väl att tvinga henne att dela den med mig? Haha, jag älskar att plåga henne... XD
Nu ska jag bara gå och duka och fixa de sista små detaljerna på min fina födelsedagskväll!
See you!



//Astri

Kommentarer
Postat av: Elvis

svar till Sara: hon som du och astri pratade med som ni gillade när ni mötte oss på tåget hette inte Emma utan Ebba ;)

Good trie though!

2009-06-10 @ 11:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0