I´m a boy XD!

Hello!
Jag och Frida ska vara konfrencierer på årets städrock precis som förra året! Städrocken är en sorts konsertt som eleverna håller i vid slutet av varje termin. Förra året var jag och Frida också konfrencierer och det var hur kul som helst! I år är det alltså dags igen och jag och Frida hade tänkt att vara utklädda till pojkar. Hur roligt är inte det? För att göra allt ännu roligare så tänkte vi byta om till tjejkläder efter typ 2 uppträdanden och visa alla att vi egentligen är tjejer. Visst är det en grym idé? Det gäller bara att genomföra den rätt :S I värsta fall så gör vi bort oss för hela skolan, men jag och Frida har ju typ redan rekord på att göra bort oss så en gång till kan väl inte skada? Seriöst, är det några som gör bort sig så är det Astri och Frida XD... Vi är så omogna... :P

Här är bilder på mig som kille, you like it?
(klicka på bilderna för att se dem större)

     

//Astri

Kommentarer
Postat av: Elvis

Yey va roligt! Heheh jag ska sitta med kameran! Kanske lyckas fota er om ni gör bort er inför hela skolan. SÅ har du det på bild ;)

2009-06-07 @ 17:32:03
Postat av: Lille

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Du e fett skön Astri!<33

2009-06-08 @ 08:28:42
URL: http://bloggsommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0