Städrocken! <3 XD

Tjenare!
Jag kom precis hem från städrocken. Konstigt nog gjorde Frida och jag inte bort oss alls... Eller jag hoppas iaf inte det :S? Vi hade 3 "föreställningar" att presentera och allt gick hur bra som hest! Vi fick kasta oss in på toan och byta om från killar till tjejer typ 1000 ggr. Men vi var hur snabba som hest, vi var aldrig sena upp på scen! Jag och Frida äger helt enkelt på att vara konfrensierer... Vi måste vara konfrensierer igen nästa år! :) Annars bryter vi ju traditionen xD
Här är bilder på oss och en bild på när jag tömde mitt skåp efter "föreställningarna":

 
     

//Astri




Kommentarer
Postat av: anna bergman

hahah, jag e stolta över er !

ni lyckades och ni ser faktiskt ut som killar x) <3

2009-06-09 @ 17:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0