Dagen

Hej, har just kollat klart på LOST... Lite småläskigt är det ju faktiskt :/ ^^. Jag brukar inte kolla på det, under alla år som det har visats har jag kanske kollaat högst 2-3 ggr. Så, jag förstod inte så mycket.

Sen tänkte jag att eftersom att det faktiskt är SOMMARLOV(!!!) skulle jag kolla vad det blev för fint sommarväder... Resultatet: Dåligt hela veckan, utom lite på torsd, då skulle det bli ganska varmt men ingen sol alls. Och vi ska segla i helgen med segelbåten... Hur skka det gå liksom? :S

Jag hatade skolavslutningen i år. Ca 2 h i kyrkan när man lyssnar på tal med en präst som ser ut som göran persson gjorde att vi började spela kort... :)


Klänningen jag hade på skolavslutningen...                           Såhär fick jag aldrig chans att snurra, hela vår 
                                                                                                         grej var HELT jävla meningslös! :( Fucked up, hate it!

Äh, gud vad pinsamt! Här ligger jag och håller på att slumra till?!... Btw, jag och Amanda gjorde marsipanrosor i morse t Astri.... Jag tror det var fett äckliga... Sen tvingade jag Amanda att vänta på mig när jag lockade håret så hon missade bussen... XD

Nu måste jag fan lägga mig ner..

Gonatt, Frida

Kommentarer
Postat av: Viktoria- ♥ s t j e r n f a l l ♥

Hihi, visst är det kul att snurra så o kjol :D

2009-06-18 @ 01:00:45
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0