Panic!

Hej.
Jag kom just hem från 9ornas bal (asså jag har inte gått ut nian men om man ville fick man servera och vara där som 8a). Det var så sjukt kul... I början fick vi stå i typ två timmar med drinkbrickor i entren (det var fett jävla fint överallt, jag kände knappt igen vår äckliga skola ;P)... Kramp i armarna?

Men jag berättar mer om det där i veckan. Imorn typ. Ni kan få se lite bilder också. Jag fick just panik också, kom på att på måndag är det städrock* och då ska jag och Astri vara konfransierer (stavning :S). Vi har inte hittat på nånting, men eftersom vi var förra året litade Emily på oss och sa att vi inte behövde gå på audition. Dunno if she should. Jaja, i värsta fall gör vi bort oss som alltid annars.

Trots allt har jag fått lite kommentarer från folk som "Juste, jag kommer ihåg er! Ni var ju jätteroliga!".. Haha, vi sög :P

Jag fick lite mer panik också eftersom min mamma fyller år på torsdag. Vad fasiken ska jag ge henne? Jag suger på föräldrapresenter, de säger alltid "Jag önskar mig snälla barn", eller nåt annat skit. Men jag ska köpa en såndär som man gör pasta med, ni vet... Man stoppar in en degpastaklump och så kommer det ut pastastrån... Om den inte är alltför dyr :).

Nä, nu tycker pappa att jag ska stänga av datorn... Även om jag börjar halv elva imorgon XD...

*Vasa-tradition, uppträdanden där eleverna sjunger o sånt

Sov gott bloggers =)

//Frida

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tackar :)

2009-06-02 @ 23:21:43
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0