El móvil!

Hello. För nån timme sen kom jag hem från Astris grej. Det hände en liten grej på tåget, jag åkte till t-centralen med en av astris/saras kompisar som också vart där. När vi satt där och snackade kom det in två tanter, den ena ganska tjock och  med lila slingor i sitt gråa hår. Hon satte sig klumpigt med ryggen vänd mot Jonnas sida, och studsade till så jag trodde att hon skulle ramla rakt på henne, men istället ramlade hon rakt framåt på mig. Hon var en typisk sån där tant som blivit full på 2 glas vin första gången på 15 år... I alla fall blev jag helt skräckslagen och satt blickstilla. Hon sa lite fumligt "Oj, förlåt, jag hoppas du inte blev chockad" och fnissade lite som tanter gör och tittade på sin tant kompis bredvid. Sen fortsatte hon sådär och sa förlåt tills vi gick. Aja, det var lite roligt i alla fall.

Nu har min mobil kommit! XD. Det var på tiden. Dock vet jag inte hur man ändrar ringsignal... :/
Den är inte alls så bra, men jag kommer ändå bara ha den några månader tills jag köper en ordentlig med nytt abonnemang och så.


Förlåt för den dåliga bilden, men jag
kunde liksom inte ta foto med den på den...

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0