Lalala

Yeey, nu känner jag mig ganska lugn igen :)... Idag har jag sprungit ärenden på stan. Jag kom hem med två behåar och 3 par trosor från Amandas mamma. Jag skulle kunna göra reklam för dom om jag bara visste vad de hette... Candra AB tror jag. Fast smyckena heter Truly Madly tror jag. Det var ett bra namn tkr jag :P. Sen köpte jag också en ny, vattenfast mascara, den som jag tycker funkar bäst och ger bäst volym.  Och, det kanske viktigaste, en pastamaskin till mamma i födelsedagspresent. Det är så himla gott med färsk, hemmagjord pasta! Hoppas hon blir glad. Sen hann jag sitta barnvakt en stund också. Jag tror att det är fredag idag, så jag har inte precis ställt in mig på skola imorn. Dock är det sovmorgon till 9, vi ska på museum och ha matsäck. 

Jag har också börjat äta godis igen nu. Har inte gjort det sen nyår. Jag köpte Lindt excellence's blueberry intense. Och nog smakade den blåbär. Den var skitgod, men jag  skulle gärna haft lite mörkare choklad. Rekommenderar den iaf :).

4*/5*! ^^



Bilder från Google

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0