5 timmar

Så länge sov jag inatt. Gick och la mig runt 2, men då började jag rita. Sen somnade jag vid 3 och vaknade vid 8 och trodde hon var 12 och gick upp. Jag är dålig på det där med att läsa av klockor asså... Men nu ska jag rita lite mer. Det är bara typ lite kladdbilder, men jag är på humör för det just nu. Usch, sen har jag en massa viktiga små jobbiga saker som måste göras, som aktivera bankkort, skicka in anmälan till nån försäkring, köpa en jacka om jag hinner, och sist på listan kommer ju självklart läxor och såntdär.

Men nu kurrar min mage så högt att den typ överröstar datan,  jag har gjort en frrukost på kiwi, äpple och grönt mango-te.

Men ha det kul i helgen :P

 Jag såg på Green fried tomatoes igår förresten. Den var mysig.

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0