Älskar Amandas mamma ;P

Oups... Jag såg just att det var lite länge sen jag skrev nu... Men jag har inte pallat/hunnit... Sen har det inte varit så mycket att skriva om heller. Vi ska ha matsäck imorgon, vi ska gå till naturhistoriska museet och kolla på film på cosmonova med Martin. Bara att gå dit kommer ju ta typ en timme... Men eftersom vi skulle ha matsäck kom jag och Astri på den geniala iden att gå hem till Amanda och göra hennes mammas goda pastarullar som alla älskar. Vi skulle handla lite men sen ringde Amandas mamma och sa att vi inte kunde komma, för Amanda var tvungen att plugga enligt hennes pappa. Eftersom Amandas mamma hade dåligt samvete mot oss(egentligen borde det vara tvärtom) så insisterade hon på att göra hennes rullar åt oss till imorn. Alltså gör hon vår matäck :P... Fett schysst!

Sen gick Amanda och jag och Astri gick runt lite på stan. Vi kom på att det var hur lätt som helst att sno utställningsrejerna i fönstret på ett svindyrt café om man bara satt vid fönstret. Så vi gick in och köpte en banan för 10 spänn (det billigaste som fanns) och satte oss i fönstret. Fast på nära håll kom jag på att de var fett dammiga och gamla och äckliga. De hade säker legat där i flera månader :S... Jag var inte sugen längre, men jag hjälpte Astri stoppa ner en jättemaräng med lite grejer på, och damm, i mitt manus på draman. Det satt några fyrtiåriga tanter och kollade snett på oss hela tiden, men Astri käkade i alla fall upp den dammiga marängen ^^. Jag kommer antagligen inte göra om det där...
 
Laddar antagligen upp lite fina bilder från Cypern i morgon. De är jävligt ljusa vissa av dom men det ska nog funka..

Bye, och vi ska köpa en blomma till Amandas mamma som tack förresten :P

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0