Antons present?

Hello!
Idag var vi på stan för att hitta en present till Anton som fyller år på lördag. Han ska ha någon sorts fest så det var bästa att ta med något schysst :S. Jag, Sara och Frida var alltså nere på stan och efter 1 h på HM hittade vi två tröjor som han kanske skulle vilja ha.



Haha, vilken skulle du välja? Vi kunde iaf inte bestämma oss och kom på att det är bättre att fråga än att bara köpa och göra Anton missnöjd. Df skickade vi ett mms till Anton och frågade. Efter mycket snack och till och med lite hot så lyckades Anton tillslut bestämma sig för den svarta. Tycker du att han gjorde rätt???
Hoppas det blir roligt där borta iaf.



De som skulle försöka komma (vad jag vet) var iaf:
Sara, jag, Martina, William, Valter, David, lite andra som jag inte känner, men Anton vägrade berätta alla för att "han inte ville sabba överaskningen". Undrar om jag kommer bli så överaskad överhuvud taget? :S

Här är iaf Sara med lite coola kill-solisar och en fluga... het??? XD <33



//Astri

Kommentarer
Postat av: Pär

Skit söt tjej hon där med tandställningen, henne skulle mna inte banga på ;)

2009-04-02 @ 22:29:52
Postat av: Sara

Haha, Tack för att du laddade upp den skit snygga bilden på mig. Den framhäver verkligen mina starka sidor!

2009-04-02 @ 22:30:57
URL: http://sarask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0