Astri = toppen försäljaren!

Hello!

Vi håller ju på och samla in pengar till vår klassresa. Egentligen vet jag inte ens om jag vill åka, men jag har väl inget val? Vår klass försöker helt desperat få in pengar så att vi kan åka och nu skulle vi tydligen sälja kakor XD.
Varje barn fick ta hem 12-14 burkar med kakor och vi får 1 månad på oss att sälja allt. Jag tänkte att "Va fan, det kommer ju ta år att sälja alla kakor, bästa att jag börjar redan idag". Jag tog alltså med mig alla kokor och lyckades tvinga med Sara och gå ut och sälja dem med mig. Vi knackade på dörr efter dörr och gissa vad! På 1 ½ timme var alla burkar slutsålda! Okej, jag har en burk kvar, men den ska jag sälja till pappa... Han måste ju också få smaka lite kakor XD.
 Men fattar ni? Astri är värsta toppen försäljaren ju! 1 ½ timme bara! Vi fick en hel månad på oss och jag sålde alla på 1 ½ timme! Jag kan inte fatta att det är sant! Dessutom tog jag 5 kr överpris för att få lite cash själv också! Jag delade pengarna som blev över med Sara och vi fick typ 27 kr var. 27 kr sitter väl ändå indå inte fel i bakfickan?



//Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0