earth hour

Hur gick det mer earth huor för mig då? Jo, jag var ute och handlade Pizza medan alla skulle släcka så jag kom väl hem något senare och släckte senare också så klart. Vi tände lite ljus men tyvärr fick tv:n stå på. Jag känner mig så dum, herre gud, det var ju bara 1 timme och jag kunde inte ens låta tv:n vara avstängd? Fan, vad dålig jag är... Jag måste gottgöra klimatet på något sätt. Kanske får köpa en miljöbil när jag blir stor? :P
Vi käkade iaf Pizza framför tv medan det bäcksvarta omgav oss... :)

//Astri

Kommentarer
Postat av: Anonym

Earth hour är om 2 timmar, haha!

2009-03-28 @ 18:06:36
Postat av: Elvis

eeeh hearth hour ´är mellan halv nio-halv tio knäppis ;)

2009-03-28 @ 20:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0