Home again

Hej där, nu har jag äntligen kommit hem efter hela begravningsgrejen. Det var en vanlig begravning med typ lite musik och sådär och alla lägger en blomma på kistan. Sen gick vi till nån restaurang och alla hällde i sig en massa bubbel och höll en massa tal. Så jag hällde också i mig några glas och käkade snittar. Sen gick vi och käkade middag. Jag tror nog jag har druckit typ 3 kannor vatten och 5 koppar te ikväll. Så nu kissar jag var 10:e minut :P.

Här är kistan och lite blommor och sånt...



Well, om det hade varit min begravning hade jag varit ganska nöjd. Det var ju inget större fel på den :). Fast musiken var inte riktigt vad jag hade valt. Det var en kille som spelade flöjt, en spelade orgel och en tjej sjöng klassisk musik eller vad det heter, eller ni vet, hon var operasångerska. Fast jag kommer väl inte dö på några år ändå, så jag antar att jag inte behöver oroa mig för sånt just nu ^^

Jag tror jag ska vara lite duktig nu och göra en matteläxa till på fredag. Jag gör egentligen aldrig några läxor förrän dagen innan, eller så är de för sent inlämnade. Så det kan väl inte skada :)

Önska mig lycka till med läxorna

//Frida

Kommentarer
Postat av: malin

vackert

2009-03-25 @ 23:46:43
URL: http://malinjohanssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0