I cheated!...

Hej, som jag sa var jag mest hemma idag och tog det lugnt. Jag tänkte att det kanske kunde bli skönt, särskilt eftersom det bara var jag hemma. Men testa själva, efter ca 1 timme var jag helt rastlös i kroppen och i behov av något att göra. Det var hemskt... Men jag klarade mig igenom dagen i alla fall.

Jag gick över till pappa under själva earth hour-perioden, det var ingen hemma mer än katten och släckt i hela lägenheten så att jag knappt såg nånting. Jag vågade inte tända eftersom då skulle jag ju sabba hela den här energigrejen, men vår lägenhet är ganska läskig när den är tom och mörk, den är ju rätt så stor med en massa läskiga hörn, så jag blev tvungen att tända kort. Men bara pyttelite. Det borde inte gillas...


Hos mamma körde vi ordentligt, med ljus överallt.
 Fast det var lite svårt att se...


Under min rastlösa tid hemma gjorde jag lunch... Det kan man ju alltid visa. Vi har skitit i tisdagsmat och sånt totalt den senaste tiden... Men jag lovar inte att vi blir bättre, tyvärr.


Äggröra, tomat- och mozarellasallad m. olja, vitvinsvinäger,
 salt & peppar, några wasabinötter. Apelsinjuice.

//Frida

Kommentarer
Postat av: vanessa

Tack! jobbar på soya (en kinesisk restaurang) och på donken :)

2009-03-29 @ 12:44:13
URL: http://vanessasternklint.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Hihi okej, men försök igen så blir det nog snygga bakverk ;)

2009-03-29 @ 17:41:18
URL: http://pysslamedjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0