I'm a boy?

Hej!

Igår när jag låg i badkaret och pratade med Frida i telefon så fick vi plötsligt en lysande idé! Allt började med att vi snackade "old times", typ 6:an och 7:an. Jag insåg vad vi hade förendrats... Vad hände med flummig Astri och Frida? Vi klädde ju ut oss till fjortisar, proppade 7:ornas skåp fulla med bilder, gick med värsta frisyrerna på "Crazy hair day", tiggde pantflaskor från resturanger och hängde upp lappar om William Wong över hela skolan. Vad fan har hänt? Nu är vi bara tråkiga Astri och Frida, precis som alla andra :/ Jag insåg att vi borde komma på något roligt! Vi fick en idé om att vi skulle klä ut oss till killar! Jag, Frida och Paula asså. Jag lyckades få låna killkläder av Leo, men Frida lär få det lite svårare... Vi hade tänkt att genomföra vår idé redan imorgon, men vi insåg att detta kommer att ta tid att fixa. Vi hade tänkt att ha fredag nästa vecka som mål ^^. Det lär väl bli nice?

Crazy hair day och William Wong lapparna:

 Klicka f�r att st�nga bilden 

Här är ett "provsmak" på mig och Frida som killar XD:


Klicka f�r att st�nga bilden

//Astri


Kommentarer
Postat av: Maria

fin blogg

2009-03-27 @ 19:26:03
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Astri

tack, tack :)

2009-03-28 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0