Ingenting-dag

Goddag bloggen :)

Idag gick jag upp vid ett, sen dess har jag suttit vid datorn, kollat på film, lyssnat på musik, käkat en jättegod mozarellasallad till lunch och inte klätt på mig förrän nån timme sen, när jag skulle hälsa på Fritjof. Han skulle bada, och han är ännu sötare när han är naken och man ser hans alla små valkar och sådär :P...

Nu sitter jag och får hjälp av mammas kusin att installera program för filmnedladdning. Jag laddar ner bedtime stories, det var den första jag kom på, men jag vete fan om det funkar... :S

Men nej, nu ska jag återgå till nerladdandet.


Njut av helgen så länge den varar <3


//Frida


Kommentarer
Postat av: Sussi

Det är sådär dagarna ska vara. Man ska inte klä på sig alls och så ska man bara göra det man vill och orkar. :)



Tack så mycket! :)

2009-03-16 @ 12:06:09
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0