Inte igen

Okej, jag har försökt att låtsas som att jag inte alls håller på att bli sjuk i några dar nu, men det gör jag verkligen! Varje gång jag sväljer ngt, spelar inte nån roll vad det är, känns det som om nån liten gubbe i min mage sitter och försöker riva sönder halsen på mig. Sen häller han salt i såren. Och jag hostar också. Fan, jag får inte bli sjuk igen... Jag blir alltid sjuk.

Och jag klarar inte av hostmedicin... Verkligen inte. Senaste gången jag försökte svälja ner det var det så jävla äckligt att jag höll på att spy, och jag spottade ut det över precis hela köket. Vill inte riskera det igen... Nej, men jag blir alltid sjuk. Hatar det. Och palla vara hemma från skolan... Jag tänker ignorera det och låtsas att jag är frisk som en nötkärna.

För ni har ingen mirakelkur va? :O

Nu ska jag gå till skolan snart.

//Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag rekommenderar den. Älskar smaken, smakar ju typ jägermeister hehe, + att jag blev skitpigg efter en och en halv dag

2009-03-26 @ 09:29:34
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

Åh tack sötnos:) <3 allt bra?

2009-03-26 @ 20:31:00
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0