Jag slår William...

Hello! Igår på basketen hände en sorglig grej... Lr den var väl inte så sorgligt egentligen, men lite hemsk var den iaf. William skulle åka buss hem, men jag ville att han skulle gå. Då tog jag hans väska som "gisslan" och tvingade honom att följa med... Då sa William:

J: jag
W: William


W:- Om jag inte får min väska så tar jag dig på bröstet!
J (håller för mina bröst):- Haha, jag är ju SÅ RÄDD!
W (flinar):- Du ska se...
J:- Om du rör mina bröst så sparkar jag dig mellan benen...
W (lägger händerna för gylfen):- Vi får väl se...
J (börjar tröttna på att hålla för mina bröst):- Ska vi stå så här länge till lr?
W:- Nej... (tar bort händerna)

Jag tar bort mina händer också, och då skyndar sig William att ta sin hand på mitt bröst. Jag får damp. Han taffsar ju va fan! Jag börjar jaga honom runt halva fotbollsplan och alla i basketlaget står och "hejar på" på sidan. Tillslut stannar William och Sara komer och håller fast honom för att jag ska kunna sparka honom mellan benen. Först sparkar jag honom löst i magen (jag vill ju inte skada på riktigt). Sedan råkar mitt knä komma åt hans haka och han får typ ont? :S Efter det gick han och spottade blod... Hemsk historia va?

Men det är vad som händer när man taffsar på Astri när man inte får XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0