Leos kläder^^

Hej hej!
Idag var Anna Bergman hemma hos oss. Det var jäte roligt! Vi visade henne vår fina barbie-skräckfilm som förvandlas till en porrfilm och slutar som en Iprem reklam. XD. Den borde fan få en Oscar!
Jag testade kläderna jag hade lånat från Leo också. Hans byxor var försmå för honom och de satt precis lagom på mig. De såg alltså ut som mina vanliga byxor och jag kunde knappast ha häng på dem. Alltså: Nej till Leos byxor. Hans tröjor var bättre men jag såg ut som en nörd XD. Jag såg ut som världens tönt! Måste hitta en lite snyggare look om jag ska vara kille...
Kolla vilken rolig jämförelse mellan Daniel Westling och boxer-Robert jag hittade!
Jag garvade ihjäl mig XD, de är ju fan lika??

 


//Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0