Melodifestival?

Hej. Nu har jag kollat på melodifestivalen för första gången i år. Insåg inte att det var finalen förrän efter ett tag... Men jag förstår inte varför de alltid ska hålla på och trycka in opera blandat med vissa låtar. Typ något lands bidrag varje år. Nu var det väl Sveriges tur. Jag röstade verkligen inte på nåt i alla fall, jag menar vad fanns det att rösta på? Mamma tyckte att hon som sjöng opera skulle vinna, det var hennes "favoritoperasångerska", sa hon. Jag tyckte Agnes låt var okej. Hihi, och de där hårdrockarna som inte verkade tvätta håret så ofta var lite roliga :). Men nee, nu pallar jag inte fokusera på det där med melodifestival mera. Ikväll kom mormor och min morbror hit på middag. Min morbror hjälper Theo med wow. Palla.

Köpte lite kläder idag, kan ladda upp imorgon. 

Bye,

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0