Middag hos Anna

Hej, hej!

Igår (efter det Frida berättade att jag gjorde med henne, Hanna, Sara och Anna) var vi bjudna på middag hos Anna (min storasyster). Vi fick äta sniglar! Jag trodde att det skulla vara skit äckligt, men det var jätte gått! Det smakade typ som musslor med vitlök. Sedan fick vi någon kyckling som var från Jamaica (skit stark), klarade knappt av att äta den. Efter maten fick vi en jätte god Cremé Byllé (eller hur det stavas). Det var jätte gått!


Efter maten fick Samuel (Annas son) pröva din nya "gå stol". Han tyckte att det var skit roligt! Han fick också pröva en sorts hängmattta som han skulle sova i. Han var dock alldeles för sprallig för att hunna sova, men han låg i hängmattan ett litet tag iaf.

     


Kommentarer
Postat av: ester

hejhej, kommentera gärna mitt senaste inlägg, vilka skor som är finast :)

o fortsätt gärna att läsa min blogg :D

2009-03-08 @ 10:59:45
URL: http://bonanno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0