Min lediga fredag <3

Hej, hej!

Nu sitter jag hemma hos pappa och tar det lugnt med en kopp te i handen. Min älskade, sköna, lediga fredag har varit underbar! Först gick jag och mamma till Bonniers konsthall och kollade på kost. Det var jätte intressant!
Efter det åt vi miso-soppa på ett sushi ställe och sedan kastade jag mig upp på cykeln och drog till Engelbrekt-skolan där jag mötte upp Anton och William. Vi gick sedan och mötte Kaan och en massa andra skitungar. Efter ett tag fick jag nog av alla skitungar så jag, Kaan, Anton och William drog hem till Anton och spelade monopol med visakort. Det var sjukt komplicerat och alla tömde varandras visakort hit och dit, det var jätte flummigt och roligt!
Efter det fick jag kasta mig på cykel igen (med Sara på pakethållaren) och cykla hem. Hemma var Anna (min storasyster) och hennes son Samuel. Tyvärr hann jag knappt säga "hej" till dem för att jag var tvungen att kasta i mig en middag och packa en väska på 5 min och sedan skynda mig på tåget till Norrköping.
Nu sitter jag hos min pappa i Kolmården (nära Norrköping). Jag har ätigt en underbar middag och äntligen kunnat slappna av! Det har varit en stressig, men otroligt rolig fredag!




//Astri

Kommentarer
Postat av: Greenbeans, Tre tjejer en kille

Hejsan vill du ha roligt och skratta åt helt främmande människor, jamen visst vill du göra det, kika in i vår blogg där du finner en massa roligt:)



Puss och Kram Greenbeans ligan

2009-03-20 @ 21:31:50
URL: http://greenbeans.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Mys med te ^^

2009-03-20 @ 21:32:59
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0