Överraskar Emma!

Hello!
Idag fyllde Emma år och jag, Sara, Jonna och Ollie tänkte att vi skulle hitta på något roligt för henne...
Tro mig, det gjorde vi också...
Klockan 10 över 8 stormade vi in i Emmas klassrum med kalashattar på huvudet, ballonger på axlarna och serpentiner runt halsen och sjöng "jag må hon leva". Emma satt som helt förstenad på stolen, hon var helt chokad! Alla i klassrummet stirrade förvånat på oss och sedan tittade med stora leenden på Emma. Helt plötsligt blev den tråkiga tisdagsmorgonen till en total chock! Emma kommer nog aldrig glömma det där :P Hon blev jätte glad iaf!
Juste, eteråt tog vi lite serpentiner och ballonger och boxtäverna som vi hade tejpat fast på våra magar och tejpade upp på väggen. Emma fick syn på allt sammans när hon kom ut. Tyvärr var inte jag där och såg hennes reaktion, men hon berättade att hon tyckte att det var skit roligt!


 

Gör så när era kompisar fyller år, det blir jätte roligt!

//Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0