Project Runway

Grattis! Jag spillde just ut ett glas vatten över soffan och mina ben. Not so nice... Eftersom jag inte har skrivit på ett tag får jag väl berätta lite vad jag har haft för mig. I stort sätt ingenting... Jag har varit sjuk sen i fredags men jag har bestämt mig för att från och med nu är jag helt och hållet frisk! Får se om det funkar. Igår övade jag med Amanda på musikgrejen. Jag måste säga att jag fortfaranda verkligen suger på gitarren, men Amanda och Fritjof blev i alla fall bästisar :P... Eller i alla fall så gillade Fritjof Amanda XD. Nu hinner jag inte mer, ska kolla klart på Project Runway och plugga klart t HK provet... Hatar HKprov :/


  

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0