Slit och släp

Hej, nu sitter jag helt utmattad vid datorn på landet. Idag råkade det bli så att jag vaknade vid åtta. Jag hann äta lite frukt och en grapefrukt, sen tvingade pappa ut mig och Theo i skogen för att släpa ris. Usch. Jag hatar det. För er som aldrig har "släpat ris" så är det inte ris, men typ skräp och sånt som ska bort. Typ grankvistar som idag (det har varit några här och huggit ner en jävla massa granar). I alla fall så var vi tvungna att släpa upp och ner, från stranden in i skogen eftersom  vi ska elda upp allt nere på stranden om nån månad. Vi släpade i kanske två timmar. Jag är dödstrött nu. Förhoppningsvis får jag betalt, och det gör ju att det känns lite bättre :P

Igår vann jag i alfapet förresten. Jag körde det med Malin igår på eftermiddagen. Jag visste typ inte vad det var, men det går ut på att man ska bilda ord med de brickor man har och få dem att matcha med andra ord. Lite duktigt ändå, jag är ju rätt liten ^^.

Nu måste jag gå och lägga mig nånstans, jag kommer somna snart annars...

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0