Still ill... :/

Hallå. Jag var hemma igår, hade aldrig orkat pallra mig iväg till skolan. Jag är typ ännu sjukare nu,  jag hostar för fullt. Jag tror Astri hade fel förresten, för Earth Hour är nog idag. Så vi får se hur det går. Usch, vi har en massa prov nästa vecka, och jag borde plugga nu. Men jag är trött. Jag vaknade nio för att jag inte kunde andas och var tvungen att snyta mig. Hemskt :(. Kommer nog mest försöka hålla mig hemma den här helgen. Fast nu ska jag gå ut en liten sväng bara och hämta ett viktigt papper hos pappa. Sen ska jag bädda ner mig med en kopp te och plugga.

Förlåt, det här blev ett fett osammanhängande inlägg, men det får ni leva med :)

//Frida

Kommentarer
Postat av: Emily

Frida:



Angående ditt inlägg 17 december:

Ursäkta frågan, men använde du någon mer skyddsutrustning än gummihandskar när du städade? Som typ förkläde eller så?

2009-03-28 @ 15:34:33
Postat av: frida

Haha, det där var skitlänge sen. Jag kommer inte ihåg, men jag antar det, vi brukar ha förkläden på HK:n. Vf undrar du?

2009-03-28 @ 19:19:15
URL: http://astrifrida.blogg.se/
Postat av: frida

Haha, det där var skitlänge sen. Jag kommer inte ihåg, men jag antar det, vi brukar ha förkläden på HK:n. Vf undrar du?

2009-03-28 @ 19:19:18
URL: http://astrifrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0