Ägande sportlov! :D

Hello!
Gissa vart jag har tillbringat mitt sportlov? I TRYSIL!
Trysil ligger i Norge ungefär vid Mora. Jag har varit där med Cassi, Lille och Sara (min syster).  Det har varit skit kul och jag har åkt snowboard två dagar och åkt i bajsigt spår i typ 4 dagar. Gissa om jag höll på att dö?? :S

Här är en massa bilder från lovet:
 Här är lille på väg på väg upp för ett stup:

     

Vi bygger en "snö koja":
  
       

Vi åker bräda och skidor i spår:

      


Här är Isa med snö i ansiktet och jag och Sara som äter kaka XD:

   

Här är lite flum-bilder (Cassi med blont hår):

 Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0