Kött och Potatisgratäng

Hej!
Okej, nu ska jag ladda upp lite bildet från min och Fridas tisdags-mat... Det var nära ögat att jag inte fick jobba med Frida på HK:n den här gången... Det hade ju varit katastrof... I can tell you...
Vi satt vid bordet när Åsa (HK läraren) sa: - Ludde välj en partner du tror att du kan jobba bra med i köket...

Ludde (tittar sig omkring):- Astri!
Jag (utbrister) :- Va?
Ludde (smilar):- Ja, Astri!
Jag (fattar inte någonting, vf valde han mig helt plötsligt?)
Åsa:- Du då Michel?
Michel:- Då tar jag Frida.
Frida (lika förvånad som jag):- Va??! Men...
Jag (ställer mig upp):- Nej, jag tror att jag jobbar bättre med Frida...
Ludde (besviken):- Okej, då tar jag Michel...

Det var nära ögat va? XD Okej, nu tror ni säkert att jag har killbasiller lr något, men det handlar inte alls om det. Jag jobbar gärna med Ludde, men just när det gäller HK:n så föredrar jag Frida. Det hade ju varit skit tråkigt om jag började berätta om när "jag och Ludde lagade mat" och inte när "jag och Frida". Vi lagade iaf kött med potatis gratäng  iaf :P.

         


Det var allt för mig... Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0