Fotar till pappas företag

Hello!
Jag är hos pappa i Kolmården nu. Idag fick jag och Sara uppdraget att fota bilder till pappas hemsida. Eller ett av hans företags hemsidor. Han håller nämligen på med fiskerullar på fritiden. Hans fritidsintresse har gått så pass långt att han har ett "lekföretag". Alltså ett företag som tar fram nya fiskerullar som han har på fritiden. Typiskt min pappa, han älskar fiske och natur. *suck*
Vi fick iaf fota en massa spön och rullar. Det kaske låter tråkigt men det var faktiskt roligt! Jag klantade mig och slarvade bort ett lock till ett fiskespö så att spöt förlorade sitt värde med flera 100 kr. Inte så smart?? Pappa var något besviken på mig :/
Hans fiskeföretag heter Clan iaf. Hemsidan är inte riktigt klar men ni kan få se hur långt han har kommit! Så småning om kommer vissa bilder som jag fotat att hamna uppe på den sidan också XD.
Håll utkik efter det!
Hemsidan heter: http://clanofsweden.com

Här är några bilder som jag och Sara tog:














Fina bilder va? Den sista bilden är helt misslyckad. Det ser ut som att lådan står i någon brasa och ska eldas upp!
Haha, pappa sa också att den bilden med min hand garanterat inte kommer att få vara med för att röda naglar inte har något med fiske att göra. Typiskt dumma pappa som inte kan något om mode XD

//Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0