Helgen // Astri

Hello!
Jag är så ledsen att jag inte har hunnit skriva på så länge...

I fredags gickt jag, Emma, Jonna, Sara och Ollie (mina barndomskompisar) och åt suchi på Odenplan i fredags. Vi har inte träffats på skit länge! Det var jätte mysigt och alla hade en massa saker att berätta! Vi måste göra om det snart tjejer!

       


I lördags spelade vi match mot åkersberga. Vi ägde dem totalt, vi behövde inte ens anstränga oss för att vinna. Härligt med sånna matcher ^^.
Efter matchen gick jag, Sara och mamma och åt middag hemma hos Anna (min storasyster). Samuel (hennes son) kryper och klättrar på allt nu! Man måste verkligen hålla ögonen på honom. Han kan till och med ställa sig upp sjuälv om han får hjälp av något stöd! Han är så sööt!

Idag tror jag bara att jag ska ta det lite lungt, försöka plugga lite kanske? Våra bilder från basketen har blivit uppladdade på centrals hemsida. Här är min person bild:



Thumbnail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0