,

Hola sunshines :)

Jag höll på att ladda upp bilder på grejer jag köpt i helgen/veckan, men det funkade inte så jag slutade försöka. Idag gick jag, Paula och Astri och Emilia och kollade på kläder. Heheh... Fast det blev inte så lyckat som vi hade hoppats... Ganska misslyckat faktiskt. I alla fall så köpte jag liten blå- och vitrandig kjol från gina tricot.

Idag hade vi vikarie på spanskan, han hette typ... äsch, jag kommer ju inte ihåg. Han flyttade vårt test till imorgon på spanskan istället för idag, men  då har vi ingen spanska för vi ska kolla på teater i aulan :P... Men självklart sa ingen nått.

Åh, den här veckan kommer bli fett skön! Onsdag, torsdag och sen är det ledigt på fredan. Och sen är det väl inte långt kvar till påsklovet? ^^

Nu ska jag kolla lite tv, sen blir det väl sängen.

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0