Astris orange-lista!

Tjenare!
Jag satt vid datorn och plötsligt började undra "vem fan har oranga saker på sig"? Hur kan kan sätta på sig en orange tröja, det e ju gräsligt! Jag började undra hur långt folk kunde gå med den oranga färgen... Kolla vad jag hittade...

Här är topp 10:

10. Den klassiska appelsinen


9. Marabou apensin krokant. Finns det något godare på jorden?
 

8. En orange väska (faktiskt det enda snygga jag kunde hitta typ)



7. En orange mössa. Inget man skulle gå ut med på stan direkt :S?



6. Ett par oranga skor. Flipp eller flopp??



5. En orange cykel. Fett nice att cykla runt på stan med om man vill ha alla ögon efter sig XD!



4. En orange toalett. Inget man har hemma iaf XD



3. En orange katt-bil? Jag bjuder 5 kr!



2. En annan orange bil. Denna gång även rund! Sugen på en åktur?



1. Topp 1 ett orange hus!!! Någon som vill flytta in?

  


  Hihi, det var allt från Astris lilla "orange lista". Tänk att folk till och med målar sina hus oranga! Aja, i detta fall så var det här huset ett riv objekt, men men...

Kanske ska gå och ta en apelsin nu??
//Astri

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0