17 again + hamburgare i fönstret?

Hej , jag kom hem från en stund sen.

Ni vet "barndomskompisen" jag skrev skulle komma på den där middagen, hon är från Halmstad och har lite rolig dialekt tycker jag. Vi hade det iaf ganska roligt trots att vi inte setts på några år.
Vi gick och såg på 17 again med Zac Efron. Han är ju faktiskt sjukt söt, och filmen är rolig nästan hela tiden :P, fast slutet var tråkigt (han blir vuxen igen och ihop med sin fru), det hade ju vart roligare om han kanske legat med henne som 17 åring ist, det var ju typ det han ville hela tiden ^^



I alla fall, innan det där var vi lite flummiga och när vi stekt hamburgare åt alla kom vi på att vi skulle kasta en rå hamburgare på ett av fönstrena mot gården. Vi värmde den i mikron så den inte skulle vara fryst, men då blev den ist tillagad :S... I alla fall så kastade vi den genom fönstret och sen försvann den.... Vi hörde en gubbe säga "Vad fan håller ni på med tjejer?!", från en av balkongerna. Vi blev livrädda och trodde att nån granne hade fått hamburgaren i ansiktet, så vi låste dörren och gömde oss under bordet... Sen ringde det på dörren och det visade sig att det bara var en av gästerna som hade grillat på en av de allmäna balkongerna. Han sa "Var det du som låste dörren?" med läskig röst. "Jaa..." viskade vi, lite smårädda att han skulle berätta för våra mammor att vi kastade hamburgare ut genom fönstret. Men det gick bra ( senare hittade vi hamburgaren på en fönsterkarm till nåns lägenhet...). Vi fick tyvärr inte tag på den så nu ligger den rakt utanför någons fönster :/

Ha det bra resten av helgen, jag måste skriva klart skolgrejer, annars räknas de inte med i betyget :O

//Frida

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har samma problem med mina skolgrejer... Imorgon blir STOR pluggdag, suck.

2009-05-23 @ 17:49:00
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0