F&S

Hellu. Idag ska jag vara duktig eftersom jag inte var det alls igår :). Nu käkar jag havregrynsgröt (det är faktiskt helt okej om man bara vänjer sig vid det och tar rejält med mjölk och äppelmos  till. ). Det håller en mätt sjukt länge också. Imorse vaknade jag av sms vid 8:48... Jag blev klarvaken direkt eftersom jag trodde det var nåt  alarm :S. Vid elva ska jag med mamma till friskis och svettis. Haha, det känns lite småfånigt att gå på sånna där pass, men men. Det är ju snart badsäsong ju? Sen ska vi gå på gymmet där också. Det känns lite roligare :)

See you :P

//Frida

Kommentarer
Postat av: Alicia

Tack :D



Haha, jag är ett F&S fan. Det är kul jue, om man bortser från medelålders män som verkligen stinker när de svettas.

2009-05-23 @ 12:58:06
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0