Körsbärsträden i kungsan

Hello!

Jag är så glad att våren är här. Det käns som att man får ny energi och nytt liv i sig! Man orkar hitta på saker på eftermiddagarna och inte bara går hem och kollar på tv. Man är ute mer och slipper ha på sig varma kläder! Den ända nackdelen med våren är ju att alla blir så sjukt allergiska mot pollen. Som tur är inte jag en av dem, men alla ni som är allergiaska ska veta att jag lider med er!

Igår var jag och mamma i Kungsträdgården och lyssnade på vänsterpartiet som stod och babblade. Okej, egentligen kom vi dit för att titta på det otroligt vackra körsbärsträden som blommar nu men vänsterpartiet bjöd alla barn på godis och jag kunde inte undvika att ta lite. Okej, jag vet vad ni tänker, jag är lätt köpt... Det räcker med en påse godis för att jag ska lyssa och göra som dem vill... Jag är patetisk! XD

     

//Astri

Kommentarer
Postat av: sargol

herregud vilken vacker plats!

2009-05-03 @ 18:14:36
URL: http://sargolnisstany.blogg.se/
Postat av: Jennifer

fina träd! (a) hur gamla är ni? :P

2009-05-04 @ 20:52:16
URL: http://jjjenniifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0