Och han kan fan stå!

Hej, idag övade jag och Fritjof på att gå, eller Fritjof snarare drog tag i mina händer som stöd och sprang iväg genom lägenheten (vår lägenhet är rätt stor, så han har mycket yta att öva på :)). Det ser sjukt kul ut, och han försöker verkligen springa, men han överskattar lite sin förmåga där så plötsligt viker sig liksom fötterna under honom så han inte kan springa. Då blir han lite ledsen och  vill kramas och sen ska han ut och springa igen och allt upprepas tills han måste äta eller sova eller tröttnar. Jag har typ blivit som Fritjofs "andra mamma", även om jag bara är här halvtid. Det är sjukt roligt i alla fall, varje gång när jag går hemifrån blir han ledsen, och så fort jag går förbi vill han upp till mig och att jag bär honom. Hihih, det är lite mysigt... Jag lovar i alla fall att han kommer gå inom 2 månader, nu är han 9 mån. Vad tror ni, 10, 11 eller 12 månader? Han har just lärt sig stå, iallafall 10 sekunder, utan att hålla i nåt. Sen vinglar han tills han ramlar/hittar nåt att hålla i.




Nu ska jag ta fram lite kläder till imorn. Haha, btw så har jag börjat laga frukost (han äter allt som alla andra äter), klä på och byta blöja på F på mornarna :). Duktigt?

//Frida

Kommentarer
Postat av: Sara

Fett söööööt han har blivit!

2009-05-12 @ 20:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0