Old songs

Hej på er Jag sitter och kollar på MTV nu och käkar melon och yoghurt till frukost.  Och jag är sjukt glad! Antagligen för att det är första gången den här veckan jag har nån sovmorgon överhuvudtaget... Nu på morgonen ska vi ha en till föreställning kl 10. Igår gick det faktikst ganska bra. Jag tappade bort miig lite på ett ställe men jag tror inte någon märkte något. :) Vi har några till sen nästa vecka, så vi får sovmorgon några gånger! Jag blir glad!

Haha, jag blev ännu gladare när jag hörde en massa gamla låtar på  MTV. Jaa, inte jättegamla men ett år sådär kanske. Förra våren. Inte jättebra låtar kanske men dom som spelades hela tiden :). Typ Duffy och Amy Winehouse och sen några lite  äldre typ Destiny's child och sånt där... Jaja, i alla falll piggade det upp mig lite!

Nu ska jag återgå till MTV och min frukost ^^

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0