Pluggis!

Gud, vad effektiv jag är under press asså! Jag kom hem vid fyra, halv fem kanske. Jag vet inte.
Sen dess har jag målat ett "fantasilandskap" med akvarell som sista bilduppgift, ätit med familjen, skrivit 5 ambitiösa punkter till Kärlekshandboken som ska vara klar imorn på svenskan, har skrivit rent ca 15 såna där halvsidor i blå srivboken. Och man får inte skriva på datorn! Gissa om det tar tid! Skulle jag jobba såhär bra varenda kväll skulle jag ha MVG i allt! :P

Dessutom lyckades jag slita upp ett stort hål på högra knät på jeansen när jag skulle sätta mig på knä på golvet och skriva. Och fult är det.

Nu, back to work. No förhör imorn också. Kan nada. Kemi. Great. Imorn är det modevisning av våra fina slöjdtröjor (min blev rätt fin faktiskt) och man måste vara med... Palla, men jag går dit direkt på repetitionen 10 och skippar mentorstiden så jag får sovmorgon :P.

Vi ses,
Frida

Kommentarer
Postat av: Lexie

den kostar några tusen, men det är det värt :)

2009-05-27 @ 14:20:13
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0