Scenkläder till teatern

Tjenare!

Snart är det dags för vårt teater uppspel! Nästa Torsdag tror jag mig bestämt att det var. Våran pjäs är ingen vidare och skådespelarna är inte mycket bättre heller... Alltså ser det ut a bli e fet flopp som det ser ut just nu! Jag och Frida ska iaf försöka göra vårt bästa dem sista repetitionerna och hoppas att de andra gör likadant... Vi vill ju ändå inte att publiken ska somna under föreställningen pga. vår dåliga inlevelse? Det är dags att vi tar teatern upp till en annan nivå och så länge publiken är varken så är jag nöjd! :)

Jag spelar Kelly, mode tjej från New York... Mina scenkläder:
 
  

Frida spelar Jasmina, kvinna från Afrika som jobbar på ett barnhem... Hennes scenkläder:

  

//Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0