Systemkamera

God morgon :). Sitter och kollar på systemkameror vid datorn medan jag käkar frukost. Jag kan ju låna pappas, men jag vill ha en också. De är så fina och bilderna blir så bra, och man kan komma mycket närmre än med vanliga digitalkameror. Men de flesta kostar ju sjukt mycket. En kostade runt 45 000 tror jag. Vem köper en kamera för så mycket.? I alla fall vill jag ha en Nikon helst. Kanske en Nikon D60. Den har fått ganska bra "betyg" och kostar typ 5 000. Men jag tror inte mina föräldrar vill köpa en systemkamera åt mig... Jag har i och för sig nån gammal digitalkamera hemma. Och jag vill ju inte betala den själv :). Well, well... Tills vidare får jag nog låna pappas när han inte använder den.



//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0