Tävling?

Hej hej, nu har jag varit så där dålig igen på att blogga och lalala. Men jag pallar inte när jag inte har någon lust, det känns så meningslöst då.

Jag hade lite tråkigt och kollade runt på några olika bloggar, sen hittade jag en tävling som jag tyckte verkade bra, på en blogg som heter Sweet dreams. Jag tävlar aldrig på bloggar för jag tycker... jaa, alltså jag är ingen tävlingsmänniska ;P. Men det här verkade lite roligt, så jag tänkte vf inte? Man var dock tvungen att länka till tävlingen till sin blogg, så.. jaa, guess that's it?

Man kan vinna en goodiebag med en massa grejer...

Sweet Dreams

Frida

Kommentarer
Postat av: cissi

Hej var du inte med på majblomme reklamen frida?

2009-05-13 @ 20:56:49
Postat av: frida

haha, inte vad jag vet... :) men nån har kanske smygfotat mig? :O

2009-05-13 @ 21:14:41
URL: http://astrifrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0