Friluftsdag

Hallå bloggen!

Jag sitter och väntar på att Fritjof ska vakna, så jag kan gulla med honom. Jag har inte träffat honom sen i onsdags! :'(

Idag hade vi friluftsdag = basketturnering för tjejerna, volleybollturnering för killarna + springning i Liljansskogen (Sven skrev Lill-Jansskogen, dumhuve :P). Eftersom att vi springer så mycket på basketen, behövde vi bara "springa" (gå) 3 km, killarna 6 km. Och eftersom vi tydligen blir så lätt våldtagna här och där, var vi tvungna att springa 4 & 4, killarna fick springa 3 & 3...

Basketturneringen gick DÅLIGT, DÅLIGT. Vi kom sist av alla 6 lagen, men eftersom vi först var 3 som var där men sen 5 pers (och 3 som gjorde nånting på planen) och utan avbytare medan alla andra lag hade ca 10 avbytare var, var det helt omöjligt. Men vi var faktiskt jätteduktiga ändå, och med avbytare och lite fler som ansträngde sig hade vi säkert kunnat komma 3a i alla fall. Mimmi var lugnt bäst btw. XD...

Men det var ganska roligt ändå, och de i finalen var skitroliga att kolla på, det var blodigt allvar... Och i Liljansskogen var vi så slut att Amanda och jag faktiskt såg ljuset... Hm, eller solsting :P. Vår räddning var i alla fall vatten. Sammanlagt hällde vi säkert två vattenflaskor över ryggen, nacken, ner i tröjan, håret, ansiktet och Paula ner i sina trosor :).



Nu måste Fritjof fan vakna snart! Jag får damp... Vi har sjukt många inlämningsuppgifter nu på slutet och sådär, jag pallar inte! Jag får IG ist :P...

Gå ut i solen nu och njut :P

//Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

thanks!:)

2009-05-25 @ 15:38:58
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: M a t i l d a !

okej, men ser du länken där nere på min blogg?

klicka där

2009-05-25 @ 15:44:57
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag.Kul att du gillar min heder..den betyder mycket för mig..

2009-05-25 @ 15:45:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Tirova

Nej absolut inte! Dra på ett fiint naturfärgat och du är good to go! :)

2009-05-25 @ 16:09:17
URL: http://tirova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0