Samuel & Luffare på Långholmen

Igår var en sjukt rolig dag :)
Först var jag och Sara ute och solade i typ 2 h, sedan trog vi till Anna och firade Pavels förelsedag och morsdag (lite i förskott). Vi åt skit god polsk ostkaka och tysk äppelkaka, det var helt underbart! Jag fick träffa min söta systerson Samuel också, jag har ju inte träffat honom på hur länge som helst! Han verkade iaf inte ha glömt bort mig, men vad vet man om vad som finns i huvudet på en 10 månaders gammal bebis? :P

       


Efter att vi varit hos Samuel så drog jag och Sara till Långholmen och kollade på stan-up komiker, och sedan hade vi skitkul i parken eferåt XD
Här är bilder på Tingeling som var där och uppträdde och en bild på när jag, sara och Jonna ska spela luffare :S Vi har tom. gräs i håret! XD

     


//Astri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0