Astri is back! +Polen resan

Hej, hej!
Nu är Astri tbx igen! Alla som har saknat mig behöver inte sakna längre, för Astri is back!
Det känns så skönt att vara hemma igen vid min lilla dator och dricka lite te i vårsolen :)

Min resa i Polen har varit jätte rolig! Jag var där med Samuel (min systers son, 9 månader) och han har varit helt underbar! Han har krypigt runt överallt och sugit på exakt varenda föremål i hela lägenheten :) Han är super söt! 
Anna (min syrra) och Niklas (syrras man) är helt enkelt världens bärsta föräldrar åt lilla Samuel!
Mormor är på benen och gör allt för att göra alla glada, precis som en mormor ska vara ^^.

Nå, vad har jag gjort då?
Jag har schoppat, schoppat, träffat släckten och schoppat hela dagarna. Min kusin Robert har tagit körkort också och han körde runt mig och Sara lite överallt. Det var Robert som jag och Frida tänkte ge en kondom till om ni undrade :P Läs mer om det i inlägget "Kondom till Robert".

Här är lite bilder från lovet:
För er som undrar hur min kusin Robert ser ut så är den enda bilden jag har på honom från lovet när han går upp för en trappa tsm med Anna och Niklas som bär barnvagnen. Kan ni hitta den bilden? :P
Har ni andra frågor på vilka som är med på bilderna så är det bara att fråga :)

                     

//Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0